loading

19 lipca 2016

ANTYOKSYDACYJNY ZASTRZYK

Apeluję do was wszystkich!?  Wcinajcie jagody, porzeczki, agrest, maliny i inne skarby lata ? Korzystajcie dopóki są! W nich są same dobre rzeczy, są super smaczne i super zdrowe 🙂 I basta!

BONUS!: wit. C, z gr. B, A, K, kwertycyna, antocjany, flawonole, luteina, katechiny, wapń, potas, mangan, miedź

w 1 porcji:
Energia: 178 kcal
Białko: 17,5 g
Węglowodany: 18 g
Tłuszcze: 5 g
Błonnik: 3,5 g

przepis na 1 porcję:
1 serek wiejski light (150 g)
50 g jagód (świeże i polskie, a nie jakieś tam borówki amerykańskie ?)
50 g porzeczki czerwonej (najlepiej z własnego krzaczka albo z działki dziadków ?)

Wszystkie składniki przełożyć do miseczki i wymieszać.

Jeżeli miałby to być posiłek po treningu siłowym w celu dostarczenia białka do rozrostu mięśni, należy pamiętać o dodaniu odpowiedniej ilości węglowodanów. Są one niezbędne do efektywnego metabolizmu białka, prowadzącego do zwiększenia masy mięśni. Możesz dodać 1 banana i 1 łyżeczkę miodu – wzrośnie oczywiście kaloryczność posiłku, ale dzięki temu dodatkowi maksymalnie wykorzystasz białko z posiłku.

antyoksydacyjny zastrzyk

DSC_0416

Twój adres email nie będzie publikowany